perjantai 3. huhtikuuta 2009

Mutapainin ystävät :D


Jotenkin oon kuvitelly mutapainin olevan semmosta jossa rasvaset äijät kattelee drinkki kädessä biksuasuisten tyttösten pelehtimistä liukkaassa savialtaassa. Reality check. Tällä viikolla kylmä totuus siitäkin asiasta paljastui. Ne onkin ne rasvaset äijät jotka siellä mudassa rypee. Vielä väittävät tykkäävänsäkkin siitä. Mäkin. Pahus. Epäilee välillä ihan oikeesti omaa järkevyyttään. Niin näköjään epäilee käsimerkeistä päätellen Mixukin :D

Jep. Tällä viikolla on siis ajeltu mudan keskellä. Tai mä vaan ajelen ja muille se on rankkaa treeniä ;) . Tota mutaa on nyt varmaan tiedossa niin kauan kunnes routa on sulanut, varmaan siis ainakin viikko vielä. Kivaa toikin kyllä on, rankkaakin, ihan rankinta on kyllä potkia tolle Rimpulalle pehmeimmissä kohdissa vauhtia, se raukka kun tuntuu huutavan niin kovasti armoa, että on ihan pakko jelppiä ;)

Tänään sai myös muuta jelppiä kun Team Monster/Kawasaki/Finland/Thor/MC-sport/Mixu teamin virallinen bloginpitäjä-pro-valokuvaaja näpsi mun kameralla kuvia. Kiitokset siis Jatalle :)

Voi olla, että nyt on välipäivä ajelussa tarpeen kun kroppa tuntuu siltä kun Marc De Reuver rankan kisan jälkeen osuvasti kiteytti: I'm destroyed :D . Tuhotulta tuntuu munkin kroppa ;)

3 kommenttia:

  1. joo..siis mä just kummastelin tota teidän äijien mudassa viihtymistä sivuillani=)Ole hyvä kuvista. Otan lisää mielelläni toistekin...Tuliko kuvista ees tarkkoja??Vai onks kaikki sumeita..ja mudan peitossa?=)Kyl mä oon vähän kade sun kamerasta, joka on paljon parempi ku toi mun. Kiva kamukuva teistä...

    VastaaPoista
  2. Ai niin. Olen otettu noin pitkästä nimityksestä. =)Huippua=)

    VastaaPoista
  3. Skarppeja ja hyviä otoksia kaikki :)
    Täytyy laittaa niitä johkin kuvasivulle (joskus;)), niissä on Mixustakin "yllättäen" aika monta kuvaa, hyviäkin vielä :)
    Mlla ei vielä oo ihan kaikki teitin tiimin sponssit ja tittelit hallussa, niin jäi vähän ameriikan mallista vielä vajaaks ;)

    VastaaPoista